Tematy proponowanych prac magisterskich i projektów inżynierskich

Prace magisterskie:

1. Synteza i analiza sztucznych sieci neuronowych typu Kohonena w zadaniu klasyfikacji informacji wizualnej.

2. Wizualizacja działania sieci sztucznych neuronów.

3. Sztuczne sieci typu RBF w zadaniu aproksymacji funkcyjnej.

4. Sztuczne sieci neuronowe w obróbce obrazów kolorowych.

5. Sztuczne sieci Hopfielda w kodowaniu sygnałów.

6. Aplikacja symulacyjna do numerycznej analizy pracy prostych obwodów elektrycznych.

7. Aplikacja komputerowa do algorytmów wizualizacji układów figur trójwymiarowych.

8. Aplikacja komputerowa symulatora działania sztucznych sieci neuronowych.

9. Projekt i implementacja biblioteki generatorów liczb pseudolosowych.

10. Opracowanie symulatora i badanie własności funkcjonowania systemu wieloprocesorowego.

11. Opracowanie symulatora i badanie własności funkcjonowania systemu bazodanowego.

12. Opracowanie symulatora i badanie własności funkcjonowania systemu klastrowego.

13. Implementacja środowiska programowego dla algorytmów genetycznych.

14. Modelowanie, symulacja i analiza systemu transportowego przestawionego w postaci procesów biznesowych.

15. Modelowanie, symulacja i analiza systemu magazynowego przestawionego w postaci procesów biznesowych.

16. Modelowanie, symulacja i analiza systemu klasy CRNM przestawionego w postaci procesów biznesowych.

17. Projekt i implementacja aplikacji z bazą danych dla potrzeb ewidencji eksploatacji pojazdów w wybranej organizacji.

18. Opracowanie aplikacji ćwiczeniowych do programowania deklaratywnego i obiektowego na bazie języków skryptowych aplikacji użytkowych.
przed rezerwacją proszę o kontakt. AK

19. Opracowanie aplikacji i instrukcji ćwiczeniowych do projektowania interakcji z wykorzystaniem manipulatora konsoli Wii

20. Model i realizacja podsystemu generowania kodu C# operacji algebry algorytmów
prof. V.Ovsyak

21. Model i realizacja podsystemu implementacji operacji rewersowania
prof. V.Ovsyak

Projekty inżynierskie:

1. Projekt i aplikacja rekurencyjnego algorytmu poszukiwania drogi w labiryncie oraz wizualizacja działania tego algorytmu.

2. Projekt i aplikacja modelu matematycznego i wizualizacja ruchu pojazdów na skrzyżowaniu z inteligentną sygnalizacją świetlną.

3. Projekt i aplikacja wybranego inteligentnego algorytmu w zadaniu poszukiwania drogi w labiryncie.

4. Projekt i aplikacja samouczącej mapy Kohonena w zadaniu klasteryzacji informacji.

5. Projekt i aplikacja sieci MLP w rozpoznawaniu znaków drogowych.

6. Projekt i aplikacja modeli dynamicznych map kognitywnych.

7. Projekt i aplikacja sieci neuronowych w analizie usług edukacyjnych.

8. Projekt i aplikacja algorytmu genetycznego w rozwiązywaniu wybranego zadania optymalizacji.

9. Projekt i aplikacja sieci Hopfielda w zadaniu klasyfikacji.

10. Projekt i aplikacja drzewa decyzyjnego typu CART.

11. Projekt i aplikacja drzewa decyzyjnego typu C4.5.

12. Projekt i aplikacja programu symulującego pracę kontroli lotów.

13. Projekt i aplikacja programu do obsługi biblioteki.

14. Projekt i aplikacja programu obsługującego kartotekę personalną niewielkiego przedsiębiorstwa.

15. Projekt i aplikacja strony internetowej nt. sztucznych sieci neuronowych i neurokomputerów.

16. Projekt i aplikacja strony internetowej nt. nowoczesnych metod i narzędzi diagnostyki medycznej.

17. Projekt i aplikacja kalkulatora liczb zespolonych z wizualizacją.

18. Projekt i aplikacja generatora liczb losowych z wizualizacją obróbki statystycznej.

19. Projekt i aplikacja kalkulatora operującego na „dowolnie” długich liczbach z wizualizacją.

20. Projekt i aplikacja kalkulatora liczb rozmytych z wizualizacją.

21. Projekt i aplikacja gry „Wąż” polegającej na uciekaniu przed połknięciem przez poruszającego się węża.

22. Projekt i aplikacja gry „Wąż” dla węża omijającego przeszkody.

23. Projekt i aplikacja gry „Odbijanka”.

24. Projekt i aplikacja programu obliczającego całkę oznaczoną oraz wyznaczający przebieg pochodnej pierwszego rzędu.

25. Projekt i aplikacja sieci neuronowych typu MLP w rozpoznawaniu obiektów.

26. Projekt i aplikacja do zastosowania komputera osobistego jako uniwersalnego przyrządu pomiarowego.

27. Projekt i aplikacja uniwersalnego kalkulatora naukowego.

28. Projekt i aplikacja do graficznej wizualizacji przebiegów dwu- i trójwymiarowych.

29. Projekt i implementacja programu do przeprowadzania kartkówek wspomaganych graficznym interfejsem użytkownika.

30. Projekt i aplikacja do rozpoznawania znaków sygnałowych wydawanych ciałem.

31. Projekt i aplikacja systemu do rejestracji trajektorii ruchu części ciała człowieka zużyciem kamery.

32. Projekt i implementacja programu do generowania i walidowania zadań ćwiczeniowych z metod obliczeniowych.

33. Projekt i implementacja aplikacji do lokalizacji i nawigacji przy pomocy QR- kodów.

34. Opracowanie aplikacji dydaktycznych do ćwiczeń laboratoryjnych z komunikacji człowiek - komputer na bazie znaczników.

35. Projekt i implementacja aplikacji internetowej do przydzielania prac dyplomowych.

36. Projekt i implementacja serwisu internetowego do obsługi międzynarodowej konferencji naukowej.

37. Projekt i implementacja systemu do sprawdzania poprawności dokumentu tekstowego.

38. Projekty i implementacje skryptów do ćwiczeń laboratoryjnych z wykorzystania programów graficznych.

39. Projekt i implementacja wybranych algorytmów geometrii obliczeniowej w technologii CUDA.

40. Projekt i aplikacja symulacji ruchu samochodowego dla dowolnego (konfigurowalnego) skrzyżowania dwóch ulic.

41. Projekt i implementacja zastosowania rzeczywistości rozszerzonej przy użyciu tabletu jako systemu informacyjnego.

42. Projekt i aplikacja wykorzystania rzeczywistości rozszerzonej do wspomagania pracy interfejsu pakietu biurowego.

43. Projekt i aplikacja wykorzystania technologii Kinect do obsługi systemu informacyjnego.

44. Projekt i aplikacja wykorzystania technologii Kinect do wspomagania prowadzenia wykładu z komunikacji człowiek - komputer.

45. Projekt i aplikacja wykorzystania tabletu sterującego oprogramowaniem używanym do tworzenia grafiki 3D.

46. Projekty i implementacje ćwiczeń z metod obliczeniowych przy wykorzystaniu bibliotek języka Python.

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej o polityce dotyczącej cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.
Zamknij